Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT PRODUKTÓW
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Tutaj wzór formularza zwrotu: FORMULARZ ZWROTU TOWARU
Zwracany produkt można odesłać wraz z formularzem zwrotu na adres naszej firmy:
Sklep PRINTMANIA, ul. Gen. T. Bora-Komorowskiego 65B, 03-982 Warszawa
Po zweryfikowaniu przesyłki niezwłocznie zwrócimy jego wartość w sposób zaznaczony w formularzu.
Więcej na ten temat przeczytasz w pkt. VII Regulaminu sklepu
REKLAMACJE
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres firmy PRINTMANIA: ul. Gen. T. Bora - Komorowskiego 65B, 03-982 Warszawa
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@printmania.pl;
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Więcej na ten temat przeczytasz w pkt. VII Regulaminu sklepu